Pieszo do TraWiatty ...

Dnia 28 września klasa 1H wybrała się na „integrację”. Na początku wycieczki udaliśmy się pieszo do TraWiatty w Rokitkach. W tym malowniczym miejscu graliśmy w siatkówkę i w piłkę nożną, przygotowaliśmy poczęstunek - ciepłą herbatę, ciasto, pieczone kiełbaski. Rozpalanie ogniska przysporzyło nam wiele radości.

Odwiedziły nas pani dyrektor Wioletta Głowińska i pani pedagog Barbara Kamińska, która poprowadziła zabawę integracyjną. Mieliśmy możliwość zintegrowania się. Na koniec udaliśmy się na kręgielnię, gdzie również świetnie się bawiliśmy. Mimo niesprzyjającej pogody, humory wszystkim dopisywały. Bardzo dziękujemy naszej wychowawczyni Pani Lucynie Pytka za zorganizowanie tak miłego dnia.

Uczennica klasy 1H Ewelina Hibner
Pielgrzymka maturzystów do Częstochowy....

W dniach 25-27 września grupa maturzystów z Zespołów Szkół Ekonomicznych im. Ks. J. St. Pasierba w Tczewie wraz ze swoimi opiekunami ks. Mateuszem Szulcem oraz p. Ewą Chrzonowską wyruszyła na pielgrzymkę zmierzającą do stóp Jasnogórskiej Pani.
Pierwszego dnia mieliśmy okazję spędzić czas w Gnieźnie. Wizytę w tym mieście rozpoczęliśmy spacerem po pięknym rynku, następnie udaliśmy się do Muzeum Pierwszych Piastów. Nim ruszyliśmy dalej wzięliśmy udział w Eucharystii. Późnym wieczorem dotarliśmy do Częstochowy.
Kolejnego dnia z samego rana wyjechaliśmy do Krakowa. Podczas pobytu w tym pięknym mieście zwiedziliśmy wraz z przewodnikiem Wzgórze Wawelskie, Kościoły barokowe, romańskie oraz rynek. Po mile spędzonym czasie wyruszyliśmy w drogę powrotną by móc wziąć udział w Obchodach Zjazdu Maturzystów Diecezji Pelplińskiej.

Spotkanie na Jasnej Górze rozpoczęliśmy uroczystą Mszą świętą pod przewodnictwem księdza Biskupa Ryszarda Kasyny. Zgromadziliśmy się by wspólnie prosić o zdanie egzaminu dojrzałości, z który w najbliższym czasie się zmierzymy. Po Mszy świętej wzięliśmy udział w koncercie „Arkaido” wraz ze świadectwem, które było bardzo budujące i pozwalało na przemyślenie wielu spraw. Na Apel Jasnogórski, jeden z ważniejszych punktów naszej pielgrzymki, zebraliśmy się w kaplicy Cudownego Obrazu wraz z około 1800 maturzystów naszej diecezji.

Ostatniego dnia naszego pielgrzymowania w drodze powrotnej odwiedziliśmy Włocławek, muzeum, gdzie zostały nam przedstawione życie, męczeńska śmierć i słowa ks. Jerzego Popiełuszki w bardzo nowoczesnej, multimedialnej i zaskakującej formie. Był to dla nas czas duchowego oraz emocjonalnego przeżycia.

Na kręgle za najlepszą frekwencję ...

Warto chodzić do szkoły!...

10 listopada uczniowie klasy 3 eb wraz z wychowawcą – p. Anną Andrzejczak byli na wycieczce w Parku Trampolin JUMPCITY w Gdyni.

Wyjazd zorganizowano w ramach nagrody za najlepszą frekwencję w II półroczu roku szkolnego 2014/2015. Rada Rodziców w 50 % sfinansowała koszt biletów wstępu dla każdego ucznia.

Wszyscy świetnie się bawili, a Ci odważniejsi, pod czujnym okiem instruktorów, nauczyli się nawet robić salta.

1 2 3456789101112
©ZSE 2005-2008. All Rights Reserved. Wykonanie: TCZ.PL Sp. z o.o.