Biwak...

W dniach 29 – 30 września bieżącego roku klasy I THb, I TEb i I TG wyjechały na biwak integracyjny do pięknego Fredrychowa.

Po zakwaterowaniu mieliśmy czas wolny i udaliśmy się na spacer nad jezioro Mausz. Późnym popołudniem odbyło się ognisko, podczas którego piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki, a później odbyła się dyskoteka, na której wszyscy się świetnie bawili. W związku z Dniem Chłopaka dziewczyny wybrały Misstera, którym okazał się Paweł Tomecki oraz Misstera Publiczności – Czarka Laskowskiego sobotnie popołudnie miały miejsce zawody między klasowe. Rywalizacja była ostra, ale ostatecznie I miejsce zajęła kl. I TEb,II miejsce THb, III miejsce I TG.

Po obiedzie spakowaliśmy się i niechętnie opuściliśmy ośrodek,, Dal – sol’’. Każdy z nas żałował, że wycieczka trwała tak krótko i już czekamy na następną

Grill klasy IIEa...

Dnia 12 Października 2006 klasa druga Tea pod opieką pani Marii Wett zorganizowała grilla w patio z noclegiem w internacie. Na to spotkanie zaprosiliśmy naszą wychowawczynię-panią Elżbietę Gojtowską, która obecnie jest na zwolnieniu lekarskim oraz pana Grzegorza Stolarka – uczył nas w pierwszej klasie technologii informacyjnej.

Około godz.19 zaczęliśmy wspólne grillowanie, następnie były tańce no i na końcu nie mogło zabraknąć wspólnych fotek. Zabawa nasza trwała do godz. 22, gdyż zrobiło się bardzo zimno. Poszliśmy więc do internatu, gdzie wszyscy rozeszli się do swoich pokojów.

Następnego dnia po zjedzeniu śniadania, posprzątaliśmy pokoje i wybraliśmy się na pieszą wycieczkę do strefy ekonomicznej – podczas marszu zbieraliśmy informacje o zlokalizowanych na terenie strefy firmach. Dotarliśmy na Rokitki, gdzie zrobiliśmy sobie piknik. Była kawa, herbata no i ciasta, które zrobiły nasze koleżanki. Po pikniku udaliśmy się z powrotem do internatu, aby odebrać nasze bagaże i poszliśmy do domu. Wszyscy bardzo miło wspominamy tą wycieczkę i z niecierpliwością oczekujemy następnej!

Wycieczka klasy I Ha...

Dnia 06.10.2006 r. nasza klasa- I H a wybrała się na dwudniowy biwak do Frydrychowa (Parchowo). Jest to miejsce przeznaczone do celów wypoczynkowych i rekreacyjnych. Po dwugodzinnej jeździe autokarem dotarliśmy na miejsce, po czym udaliśmy się na obiad. Pierwszym punktem biwaku było zwiedzanie okolicy. Po spacerze udaliśmy się do ośrodka, gdzie do kolacji odpoczywaliśmy. Wieczorem odbyła się dyskoteka. Po imprezie nastąpiła cisza nocna. Nazajutrz wszyscy pogrążeni byli w myślach o powrocie. Po śniadaniu wyruszyliśmy w drogę powrotną. Do Tczewa wróciliśmy cali i zdrowi, ale nieco zmęczeni. Każdy z nas miło wspomina udana wycieczkę.

Opracowali:Marlena i Szczepan

Wieczka klasy III handlowej do Gdyni...

Dnia 27 września 2006 klasa III h wybrała się na wycieczkę do Gdyni. Po godzinnej podróży pociągiem rozpoczęliśmy zwiedzanie miasta. Pierwszym punktem wycieczki było dotarcie na Kamienną Górę (co nie było takie proste ze względu na ilość schodów do pokonania). Na górze zobaczyć można wspaniały Krzyż oraz panoramę portu.
Bulwarem i plażą udaliśmy się do portu gdzie zacumowane są „Dar Pomorza”, „Dar Młodzieży” oraz okręt „Błyskawica”. Na pokładzie „Błyskawicy” obejrzeliśmy między innymi: bombę głębinową, wyrzutnie rakiet, pociski, kajuty marynarzy, kotłownię, maszynownię i muzeum ze zdjęciami kapitanów, mundurami marynarzy, mapami walk na morzu, bronią itp.
Odwiedziliśmy również Multikino i ku radości dziewczyn Dom Handlowy „Batory”. Popołudniu wróciliśmy do Tczewa, zadowoleni z wycieczki, już w pociągu zaplanowaliśmy kolejną!

123456789 10 1112
©ZSE 2005-2008. All Rights Reserved. Wykonanie: TCZ.PL Sp. z o.o.