Wycieczka integracyjna 1eb, 1Ha i 1Hb...

W dniach 24-25 września 2009r.odbył się biwak klas pierwszych: ekonomicznej (b), hotelarskiej (a) i hotelarskiej (b). Celem biwaku była integracja uczniów w ośrodku „Wieżyca” na Kaszubach.
Zaraz po dotarciu na miejsce ruszyliśmy w pieszą wycieczkę do Szymbarka. Zobaczyliśmy tam między innymi najdłuższą deskę, krzywy dom oraz bunkier „Gryfa Pomorskiego”. Do ośrodka wróciliśmy zmęczeni. Chwilę później był obiad. Mieliśmy trochę czasu dla siebie, więc każdy zdążył się rozpakować i rozejrzeć po ośrodku. Pod wieczór odbyło się ognisko. Tego dnia zadaniem każdej z klas polegało na przygotowaniu skeczu lub piosenki przedstawiającej klasę. Jury składające się z nauczycieli oraz p. Dyrektor B. Antoniuk czekało na występy. Konkurs wygrała klasa I Eb, której wszyscy gratulujemy. Największą atrakcją była jednak z pewnością dyskoteka, która odbyła się zaraz po ognisku. Większość osób tańczyła i bawiła się.
Około godziny 22:30 wróciliśmy do pokoi i poszliśmy spać. Następnego dnia o 9:00 poszliśmy na śniadanie. Około godziny 12:00 mieliśmy spotkanie z panią pedagog B.Kamińską, która umożliwiła nam bliższe poznanie się w klasach. Pogoda tego dnia dopisała, więc poszliśmy na Wieżycę. Po powrocie odbył się mecz piłki siatkowej, którego zwycięzcą znowu okazała się klasa I Eb, lecz chłopacy z hotelarskich klas dawali z siebie wszystko. Około 16:00 spakowani czekaliśmy na autokary.

Dziękujemy opiekunom za tak miłe zorganizowanie czasu i mamy nadzieję, że takie wycieczki będą organizowane częściej.

Emilia Szlachcikowska

Wycieczka integracyjna 1g, 1h i 1ea...

W dniach od 10 do 11 września odbył się wyjazd integracyjny do Borzechowa. Wzięły w nim udział trzy pierwsze klasy : ekonomiczna "a", handlowa i gastronomiczna.

Pierwszego dnia odbyły się zajęcia z wychowawcami i pedagogiem. Braliśmy udział w różnych grach i zabawach, które pomogły nam się lepiej poznać. Po południu wszyscy z ogromnym zapałem wzięliśmy udział w podchodach. Świetnie się bawiliśmy, tańcząc makarenę lub wyznając miłość wychowawcy. Pod wieczór odbyło się ognisko, po którym wszyscy chętnie poszliśmy na dyskotekę. Wychowawcy, widząc jak się świetnie bawimy, przedłużyli nam "bibę".

Następnego dnia, po śniadaniu odbyły się zawody w piłkę siatkową.Wszystkie klasy były sobie równe. W czasie wolnym wszyscy chętnie pomogliśmy w przygotowaniach do powitania dyrekcji ZSE w Tczewie. Dyrekcję przywitaliśmy po staropolsku - chlebem i solą. Potem odśpiewaliśmy piosenkę i wysłuchaliśmy przemówienia pana dyrektora. W radosnej atmosferze udaliśmy się na obiad. Po konsumpcji przyszedł czas na porządki i pakowanie walizek.

Wszyscy, pomimo zmęczenia byliśmy bardzo zadowoleni z integracji. Z chęcią będziemy jeździć na takie biwaki częściej.

Wycieczka 1 G...

Dnia 10 czerwca 2009 roku klas 1g pojechała specjalnym pociągiem papieskim do Pelplina a dokładnie na Górę Papieską. Wyjazd ten był z okazji 10 rocznicy wizyty Papieża w Pelplinie.

Wycieczka klasy III G...

Dnia 30 października klasa III G pod opieką p. Lucyny Pytka wyjechała na wycieczkę przedmiotową do sopockich hoteli. Pierwszy z nich Hotel ** Miramar (Dom Turysty, Sanatorium) mieści się w Sopocie Kamienny Potok. Po ośrodku oprowadził nas absolwent naszej szkoły, aktualnie dyrektor hotelu i wykładowca w Europejskiej Szkole Hotelarstwa, Turystyki i Przedsiębiorstwa w Sopocie – Pan Mariusz Lauda.
Po interesującej tam wizycie wybraliśmy się do Hotelu *** Europa, znajdującego się w centrum Sopotu. Po krótkim wykładzie w sali konferencyjnej dyrektor hotelu Pani Agata Unczur oprowadziła nas po części gastronomicznej.
Wiedzę zawodowo-praktyczną połączyliśmy z rozrywką i na zakończenie odwiedziliśmy kino w Centrum ALFA. Po zakończeniu seansu filmowego wróciliśmy do Tczewa.
Mimo troszkę ;) niesprzyjającej pogody bardzo nam się podobało i prosimy o więcej.

1234567 8 9101112
©ZSE 2005-2008. All Rights Reserved. Wykonanie: TCZ.PL Sp. z o.o.