Wyjazd integracyjny...

Dnia 21.09.2010r. klasa ekonomiczna b i klasa hotelarska b wybrały się na obóz integracyjny wraz ze swoimi wychowawczyniami - panią Hanną Zwirbulis i panią Elżbietą Gojtowską. Obóz odbył się w Borzechowie. Po dotarciu na miejsce nastąpiło zakwaterowanie. Każdy był bardzo podekscytowany. Po około pół godzinie wszyscy udaliśmy się na obiad, a potem na spotkanie z panią pedagog. To pozwoliło nam się lepiej poznać. Dowiedzieliśmy się dużo ciekawych rzeczy o naszych rówieśnikach. Po półtoragodzinnych spotkaniach wszyscy udaliśmy się na ognisko. Oprócz kiełbasek dostaliśmy też ciepłą herbatę. Swoją obecnością zaszczycił nas również pan wicedyrektor Andrzej Kiciński, z którym wybraliśmy się na wyprawę po lesie. Od godziny 20 do 22 bawiliśmy się na dyskotece w tamtejszym barze.

Na drugi dzień o godzinie 9 udaliśmy się na śniadanie. Po posiłku posprzątaliśmy swoje domki i poszliśmy na spacer po lesie. Po powrocie spakowaliśmy się i czekaliśmy na nasz autobus.

Po tej wycieczce nawiązaliśmy wiele nowych znajomości. Poznaliśmy się z naszymi wychowawczyniami, opowiadaliśmy o swoich obawach i lękach. Wycieczka wszystkim bardzo się podobała. To był wspaniały początek w całkiem nowej szkole.

POZNALIŚMY PRADZIEJE TCZEWA...

Rok 2010 jest to wyjątkowy rok dla Tczewa , bowiem miasto obchodzi 750 rocznicę nadania praw miejskich . Z tej okazji Fabryka Sztuk (Centrum Wystawienniczo- Regionalne Dolnej Wisły) , przy współpracy z Muzeum Archeologicznym w Gdańsku , przygotowała wystawę „Pradzieje Tczewa”.Z tej okazji nasza klasa, dnia 9 lutego 2010 roku pod opieką prof.: Bogumiła Dulny i Jana Kaznochy udała się na zwiedzanie wystawy. Ekspozycja była bardzo interesująca a zarazem edukacyjna. Mieliśmy okazję poznać życie i obyczaje naszych przodków z epoki kamienia, żelaza aż do wczesnego średniowiecza oraz możliwość wybicia denarów Samborowskich .

Daria Machalewska kl.1h

Wycieczka klas IVh I IVg do Sztutowa...

W dniu 27 października klasy IV h i IV g pojechały do Sztutowa, aby zwiedzić mieszczący się tam obóz koncentracyjny Stutthof.
Wszyscy uczniowie z wielką powagą i skupieniem słuchali opowiadań przewodnika, który w bardzo obrazowy sposób mówił o historii powstania obozu oraz o losach więźniów.
Przewodnik pochwalił nasza grupę za nienaganne zachowanie się w miejscu pamięci ofiarom holokaustu.
Wyjazd zorganizowała wychowawczyni kl. IV h pani J. Furmanik opiekunami były też panie: Z. Massowa i J. Lubińska

Wycieczka do Czech klasy III Ea...

W dniach 10-14 października odbyła się wycieczka klasy 3 Ekonomicznej „a” pod opieką pani prof. Małgorzaty Lewandowskiej do Pragi i okolic. Było super! Nie możemy się doczekać następnej wycieczki.

123456 7 89101112
©ZSE 2005-2008. All Rights Reserved. Wykonanie: TCZ.PL Sp. z o.o.